Islamic Widget

Sabtu, 17 Mac 2012

Kesian Angah Takleh Tidor

Penutup musim cuti penggal persekolahan kali ini, aku melayan karenah anak-anak bujangku pula. Kali ini hanya kami bertiga sahaja ke JB. Aku, Angah dan Adam ditemani oleh Cik Sona ku. Bergerak seawal jam 8:30 pagi dari rumah kediamanku dan berhenti bersarapan pagi di Dusun Panti. Setengah jam selepas itu, kami terus ke detinasi pertama, Ah Kaw JB. Tujuannya untuk melihat bakal teman baru anak bujangku si Kawa dari Jepun.


Berbaju kuning .... ER6N nama rasminya. Boleh tahan jugak si Kawa ni. Kemudian kami bergerak ke Skudai Kiri untuk meninjau pilihan yang lain jika ada. Namun pilihan si bujangku tetap kepada ER6N..... he.. he...
Adam cuba berjinak-jinak dengan si Kawa ni.

Mancho...

Good rider mesti pakai ni kan ayah.... Ya, betul.... tapi kalau ada lesen sah, it better.

Anak sapalah yang mancho comel ni.

Dahsyat jugak VerSys ni.

OK tak ayah?

Model 2011.











Model pilihan Angah, ER6N tahun 2012.... warna kuning..... lingkungan RM 35,000.00.

Sistem elektroniknya boleh diprogramkan.... macam kereta, kata Angah. Cik Sona aku boleh ke diprogramkan semula?... Nanti kena tanya teknisyen.OK lah kalau angah nak berkawan dengan ER6N .... ayah pun nak jugaklah tambah kawan baru..... pakai baju kuning gak. Kalau tak silap namanya 'Budak Gemok' dari HD. Dah lama ayah intai budak gemok ni. Amacam ok tak?Barulah ayah boleh join konvoy dengan angah nanti.... kita pusing satu Malaya. InsyaAllah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Buku Pelawat