Islamic Widget

Isnin, 14 Disember 2009

Lia Dalam Kenangan

Hasfahliza Binti As'at atau lebih dikenali dengan nama Lia dalam keluarga kami, telah di panggil Illahi pada jam 6:30 petang 26 Dzulhijah 1430 bersamaan 13 Disember 2009.
Walau pun di zaman dewasanya aku kurang bertemu dan berbual tetapi masih dalam ingatanku semasa Lia berusia 1 tahun, akulah tempatnya sering bermanja. Ke mana sahaja aku pergi pasti Lia akan mengekoriku. Sememangnyalah aku memang suka mendokongnya.
Kali terakhir aku berbual panjang bersama arwah ialah pada majlis hari keluarga di Melaka, Oktober lepas. Melihat gelagat anak bongsunya, sempat aku bercerita perilakunya sewaktu masih kecil seusia anaknya.
Hidup itu harus, mati itu pasti.
Setiap makhluk yang bernyawa pasti akan kembali kepadaNya.
Al-Fatihah

Hasfahliza Binti As'at
11 Mac 1976 - 13 Disember 2009

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

Buku Pelawat